سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره دانش، خلوص در عمل است . [امام علی علیه السلام]

تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری

مراقب باشید با مطالعه شرایط تحصیل در فرانسه مقطع دکتری شوکه نشوید .

تحصیل در فرانسه

تحصیل در این مقطع مانند بقیه مقاطع در کشور فرانسه کاملاً رایگان بوده است و با توجه به کیفیت آموزشی بالا فارغ التحصیل این مقطع برای پیدا کردن کار هیچگونه مشکلی نخواهند داشت و ضمن اینکه می توانند برای ادامه تحصیل در دوره های پست داک اقدام نمایند. در این قسمت به صورت تفصیلی به تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری می پردازیم .

دوره دکتری در کشور فرانسه معادل کار حساب می شود و با توجه به این مورد به همه ی دانشجویان این دوره باتوجه به قانون کار کشور فرانسه حداقل ماهی 1400 یورو پرداخت می شود که این مبغ با توجه به نوع پروژه تا 2800 یورو قابل افزایش هست.

دقت داشته باشید همانطور که بیان شد باتوجه به اینکه این دوره کار حساب می شود، دانشجویان بعد از پایان تحصیل در این دوره می توانند درخواست دریافت پاسپورت فرانسه را داشته باشند و آن را دریافت نمایند.

نکته بسیار مهم این است که موسسه حقوقی سفیران ایرانیان از برترین دانشگاه های فرانسه برای شما عزیزان پذیرش و بورسیه خواهد گرفت . دانشگاه هایی که رنکینگ جهانی آنها اغلب زیر 100 می باشد .

همانطور که می دانید مراحل اخذ پاسپورت کشور های شینگن اغلب به این صورت است که فرد ابتدا اقامت موقت یک/ دو ساله اخذ می کند ، بعد از چند سال این اقامت در صورت مهیا بودن شرایط دیگری به اقامت دایم تبدیل می شود و پس از آن نیز با گذشت دو سال از تاریخ تبدیل اقامت موقت به اقامت دایم ، فرد میتواند تقاضای پاسپورت دهد . دریافت پاسپورت کشورها به معنای شهروند آن کشور شدن و بهره مندی از تمامی امکانات عمومی می باشد .

زبان تحصیل در فرانسه

شما با تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری قادر خواهید بود به راحتی بعد از اتمام سال دوم خود تقاضای پاسپورت دهید . و این امر بسیار بسیار با ارزش است .

توجه فرمایید برای تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی / فرانسوی  ندارید و شما عزیزان تنها باید قادر به استفاده از 4 مهارت زبان انگلیسی باشید . 

دانشگاه های فرانسه با داشتن اساتید طراز اول و همچین فضای دانشگاهی مناسب از همه ی لحاظ برای مثال فضاهای تفریحی و ورزشی و همچنین امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در سطح اول مراکز دانشگاهی جهان قرار دارد و به همین علت مقصد بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا می باشد. محیط دانشگاه و تمامی مطالب دوره انگلیسی می باشد و با توجه به تعداد زیاد دانشجو در سطح شهر می توان گفت که محیط شهر نیز کاملاً اینترنشنال بوده و شما بدون نیاز به دانستن زبان فرانسه می توانید تمامی کارهای مورد نظرتون را انجام دهید.

طول دوره ی دکتری در فرانسه 3 سال می باشد که می توان این را نیز از مزایای آن دانست که برخلاف اکثر کشورها طول دوره یکسال کمتر است، و دانشجویان با داشتن مدرک مستر(کارشناسی ارشد) می توانند به طور مستقیم وارد این دوره ها بشوند ولی از آنجا که دانشجویان دکتری توسط اساتید انتخاب می شوند اساتید ترجیح می دهند که دانشجوی دکتری خود را از بین دانشجویان دوره مستر خود انتخاب کنند که به همین علت امکان اخذ پذیرش برای این دوره با داشتن مدرک ارشد در خارج از فرانسه خیلی مشکل است این در حالی است که با گذراندن یک دوره ی مستر 2 و یا پست مستر که یک دوره ی یکساله می باشد و 3000 یورو فاند به دانشجویان در این دوره تعلق می گیرد در یکی از دانشگاه های کشور فرانسه به راحتی می تواننددوره دکتری در فرانسه خود را شروع کنند .

در قسمت های بعدی مزایای تحصیل در فرانسه ، تحصیل رایگان در فرانسه ، تحصیل در مقطع ارشد در فرانسه ،تحصیل در مقطع کارشناسی در فرانسه ، تحصیل رایگان در اروپا ، چرا تحصیل در فرانسه و شرایط تحصیل در فرانسه به شما عزیزان ارائه خواهد گردید .

 


  
  

نخستین مدرسه تلفنی حفظ قرآن کریم راه اندازی شد


 

  • نخستین مدرسه تلفنی حفظ قرآن کریم راه اندازی شد
    به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح

    به گزارش خبرآنلاین محمد صادق محسنی کبیر، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش های غیرحضوری قرآن کریم، نخستین مدرسه تلفنی حفظ قرآن کریم آغاز به کار کرد.

    وی افزود: فعالیت این مدرسه به گونه ای طراحی شده که تمامی سنین می توانند به صورت کاملا غیرحضوری و تلفنی ان شاء ا... طی ده ماه و سه هفته حافظ کل قرآن کریم شوند.

    مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر ادامه داد: شکل اجرای این طرح به این حالت هست که ابتدا یک آزمون تعیین سطح و چند تست روانشناسی از افراد گرفته و سپس مطابق با نتیجه آزمون ها و تست ها یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روانشناسی برگزار می شود.البته در طول یک سال تحصیلی به صورت منظم تحت نظر کلینیک روانشناسی چکاب می شوند.

    محسنی کبیر گفت: همچنین برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته شده که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می شوند و کمک می کنند که راحت تر قرآن رو حفظ کنند .

    وی در خصوص بسته های آموزشی این مدرسه گفت:در کنار آموزش های تلفنی استاد، یک کیف آموزشی شامل 30 جلد کتاب تمرین و آزمون ، 30 جلد کتاب واژه نامه ، یک دفتر برنامه ریزی ،یک جلد کتاب راهنمای حفظ ، یک لوح فشرده ترتیل استاد پرهیزگار و همچنین یک بسته هدیه قلم هوشمند قرآنی در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی ان شاءا... طی ده ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می توانند حافظ کل قرآن شوند .

    وی در آخر افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند عدد 2 را به سامانه 10000100100 پیامک کنند و یا اینکه با شماره تلفن 66978001-021تماس بگیرند.

    /6262

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


  
  

گزارش قطر به شورای امنیت درباره بحران دیپلماتیک این کشور با کشورهای عربی


 

  • گزارش قطر به شورای امنیت درباره بحران دیپلماتیک این کشور با کشورهای عربی
    به گزارش مجله بین الملل صلح

    به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر مذاکرات با 9 کشور عضو غیردائم شورای امنیت را در راستای مذاکره با طرف‌های بین‌المللی مختلف دانست و این اعضا را در جریان موضع و دیدگاه قطر درباره بحران دیپلماتیک میان دوحه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس گذاشت.

    وزیر خارجه قطر که با مسئولان آمریکایی دیدار کرده بر اهمیت نقش آمریکا و کویت در حل این بحران تأکید کرد و اقدامات کشورهای محاصره کننده (عربستان، امارات، مصر و بحرین) را "غیر قابل قبول" دانست.

    محمد بن عبدالرحمن آل ثانی پیشتر نیز گفته بود که کشورش تسلیم محاصره غیرقانونی نمی‌شود و براساس قوانین با آن مقابله خواهد کرد.

    وی آمادگی قطر را برای مذاکره به شرط عدم نقض حاکمیتش اعلام کرد.

    انتهای پیام

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    ایسنا

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح